ZO WONEN inspiratiedag






CASE - ZO WONEN


Thema: DE KRACHT VAN VERBEELDING

ZOwonen is een woningbouwvereniging in Sittard, Limburg en was en is bezig met een herpositionering-slag.

Ik werd uitgenodigd als voorbeeld-creator om over mijn ervaring als ontdekker te vertellen.

Samen met de zaal ging ik op zoek naar hoe je als mens kunt leren om te gaan durven staan voor wie je bent en hoe belangrijk dit is om te verbinden met jezelf en je omgeving.

Hier de aftermovie van het event.

NIEUWE POSITIONERING ZOWONEN

ZOwonen zoekt iets anders. In de nieuwe positionering staat de kracht van verbeelding en een oorspronkelijke visie centraal. We hebben dit het archetype van de Creator genoemd. Dit archetype zorgt voor één universeel en inspirerend beeld voor elke medewerker dat meteen iets zegt over het gewenste gedrag.

De Creator is als geen ander in staat om op een andere, originele manier naar de werkelijkheid te kijken. Je zou hem ook de uitvinder, visionair of ontdekker kunnen noemen. Hij laat zich door niets uit het veld slaan, heeft een authentieke visie en komt met vernieuwende oplossingen. Dankzij de kracht van de verbeelding kijkt de Creator verder dan iedereen.


IK VERTEL JE GRAAG MEER BIJ EEN KOP KOFFIE

"Waar Wout is ontstaat een bijzonder verhaal. Met scherpe vragen en een tomeloze energie weet hij bij mij en mijn team altijd de juiste snaar te raken. En tegelijkertijd een veilige omgeving te creëren, om te komen tot een nieuwe waarheid van waar je zelf nog niet van wist dat je er op die manier naar kon kijken."

Joep Langen
Koeckebackers

volg mij



ZO WONEN inspiratiedag

CASE – ZO WONEN

Thema: DE KRACHT VAN VERBEELDING
ZOwonen is een woningbouwvereniging in Sittard, Limburg en was en is bezig met een herpositionering-slag.
Ik werd uitgenodigd als voorbeeld-creator om over mijn ervaring als ontdekker te vertellen.
Samen met de zaal ging ik op zoek naar hoe je als mens kunt leren om te gaan durven staan voor wie je bent en hoe belangrijk dit is om te verbinden met jezelf en je omgeving.
Hier de aftermovie van het event.

NIEUWE POSITIONERING ZOWONEN
ZOwonen zoekt iets anders. In de nieuwe positionering staat de kracht van verbeelding en een oorspronkelijke visie centraal. We hebben dit het archetype van de Creator genoemd. Dit archetype zorgt voor één universeel en inspirerend beeld voor elke medewerker dat meteen iets zegt over het gewenste gedrag.
De Creator is als geen ander in staat om op een andere, originele manier naar de werkelijkheid te kijken. Je zou hem ook de uitvinder, visionair of ontdekker kunnen noemen. Hij laat zich door niets uit het veld slaan, heeft een authentieke visie en komt met vernieuwende oplossingen. Dankzij de kracht van de verbeelding kijkt de Creator verder dan iedereen.

IK VERTEL JE GRAAG MEER BIJ EEN KOP KOFFIE

BEKIJK OOK CASE ACCENTURE

“Waar Wout is ontstaat een bijzonder verhaal. Met scherpe vragen en een tomeloze energie weet hij bij mij en mijn team altijd de juiste snaar te raken. En tegelijkertijd een veilige omgeving te creëren, om te komen tot een nieuwe waarheid van waar je zelf nog niet van wist dat je er op die manier naar kon kijken.”
Joep Langen
Koeckebackers

volg mij